27. 4. dvatisoč23: V živalskem vrtu

Danes sem digitalno pero prevzela Briana 🦁🐯🐅🐆 (Se že vidi, saj rada uporabljam živalske smajlije)

Fino sva se naspali in gostitelja sta nama priprivalila sladek zajtrk. In to je bil začetek finega dne. Ker je bil obisk rimskega živalskega vrta Sabinino darilo meni za rojstni dan, mi je rekla, da bo to dan po mojih željah. In je res bil.

Peš sva šli do postaje trama, ki naju je zapeljal do Bioparca. S tramom sem se peljala prvič in bilo mi je zelo všeč. Zato sva se s tramom tudi vrnili nazaj.

Ko sva prišli v živalski vrt, sva šli najprej pogledati armadilota in ene ptice. Ko sva hodili, je galeb eni gospe med letom in njenim sprehajanje ukradel kos pizze iz rok. Vsi smo se na glas smejali 🤣😂😸🦅 Na letaku je pisalo, katere živali kdaj hranijo, izbrala sem si, da bi šli pogledat hranjenje rjavega medveda, zato sva zelo hitro odšli na drugi konec živalskega vrta, potem sva čakali, medvedje pa tudi. Potem je Sabina malo bolje prebrala in videla, da hranijo rjave medvede ob 12.30 le sobotah, nedeljah in praznikih.

Potem sva odšli drugam. Odšli sva k levom, tigrom in divjim mačkam, videli sva različne opice, tudi take z belimi brki, koze, sove, morskega leva, tjulna, pingvine, kamele, slone, žirafe, male lisice z velikimi ušesi, surikate, kače, krokodile, žabe, želve, kuščarje … Darovala sem tudi dinarčke za ohranitev tigrov, ker jih imam zelo rada ❤️🐯

V živalskem vrtu sva ostali do konca, za nama so že začeli zapirati vrata

Na tram sva dolgo časa čakali, številke 19 dolgo ni bilo, na tabli pa je Sabina prebrala, da gre številka 3 tudi do metroja. Ampak ni šel tisti tram do metroja, ampak se je ustavil prej, tako da sva morali še malo čakati, vmes pa sva si kupili večerjo: ocvrto krompirjevo kepico z mozzarello in sladek žepek z veliko nutelle, ki mi je kapnila na majico, polno pa sem je imela tudi okrog ust in po rokah ☺️

Včeraj me mucka Suzy še ni dobro poznala, danes pa je že moja prijateljica

Hvala, ker ste pogledali moj bog. Vesela bom, če mi boste kaj odgovorili ali napisali. Ciao da Roma! Briana 🇮🇹😘😍🥰

🐵🐒🦍🦧🐺🦁🐯🐅🐆🫏🦓🦌🦬🐂🐪🐫🦒🦙🐻🐻‍❄️🐼🦦🦘🐓🦢🦉🦩🦚🦜🪿🐸🐊🐢🦎🐍🐉🦭🐟🐠🐌🕷️🕸️🦂🐾

Komentiraj