28. 4. dvatisoč23: Popoln petek

[B.: Danes pa ne napisat živijo, ampak daj ciao, po italijansko.]

Torej: Ciao cari amici! Sabina me je zjutraj zbudila s Simbo, tako da niti nisem bila preveč huda nanjo. Po zajtrku sva se odpravili do Španskih stopnic, kjer sva pojedli najboljši tiramisu.

Nato sem si šla zagotovit, da se še vrnem v Rim 😃 Ker Sabina (spet) ni vedela, čez katero ramo je treba vreči kovanec, sem za vsak slučaj vrgla kar dva – čez levo in desno ramo!

Pomagala sem še uličnemu umetniku, nato pa si privoščila špagete.

Po kosilu sva se odpravili tja, kjer je Sabina pred 9 leti delala in živela – Il tetto. Najbolj mi je bil všeč kužek Obelix. Ljudje tam so bili zelo prijazni, samo razumela sem jih bolj malo 🙃

Na večerjo sva odšli k prijateljem Sevgi in Janu in njunim otrokom in nečakinji. Na vrtu smo se igrali, nato pa jedli pinso romano in suplì. Nova prijateljica se mi je tudi podpisala na roko, saj si ne jaz ne Sabina nisva mogli zapomniti njenega imena za več kot tri minute in pol. Če bo vse po sreči, se vidimo še enkrat, držite pesti!

Na poti nazaj naju je prešinilo, da bi na hitro pogledali še osvetljen kolosej – in sva ga!

Komentiraj